10 października 2024

KF

Kalendarz jako forma reklamy

Firmy lubią obdarowywać najważniejszych klientów i partnerów biznesowych z różnych okazji. Jedną z nich jest rozpoczęcie nowego roku. Wówczas idealnym upominkiem dla kontrahentów jest kalendarz.

Dlaczego? Głównym jego powodem jest częste korzystanie z kalendarza. Warto się jednak zastanowić nad samą jego formą. W ofercie znajdują się bowiem kalendarze wiszące, jak i w formie książkowej.

www.punktur.pl

Te pierwsze są uniwersalnym podarunkiem. Jeżeli zostaną umieszczone na ścianie w domu lub w miejscu pracy klienta, staną się swoistą formą reklamy. Na kalendarz często spogląda się podczas dnia, dzięki czemu automatycznie można spojrzeć na nazwę firmy.

Kalendarz w formie książkowej to bardziej spersonalizowany podarunek. Zazwyczaj korzysta z niego jedna osoba, zapisując najważniejsze rzeczy do zrobienia podczas dnia. Takim kalendarzem najczęściej obdarowywani są najbardziej istotni partnerzy biznesowi bądź klienci.

Dzięki temu można wzmocnić dotychczasową współpracę, dlatego warto inwestować w taką formę reklamy.

Projektanci mody agencja marketingowa gdańsk
© kancelariafavitor.pl | Newsphere by AF themes.