Kalendarz jako forma reklamy
Firmy lubią obdarowywać najważniejszych klientów i partnerów biznesowych z różnych okazji. Jedną z nich jest rozpoczęcie nowego roku. Wówczas idealnym upominkiem dla kontrahentów jest kalendarz.
Dlaczego? Głównym jego powodem jest częste korzystanie z kalendarza. Warto się jednak zastanowić nad samą jego formą. W ofercie znajdują się bowiem kalendarze wiszące, jak i w formie książkowej.
Te pierwsze są uniwersalnym podarunkiem. Jeżeli zostaną umieszczone na ścianie w domu lub w miejscu pracy klienta, staną się swoistą formą reklamy. Na kalendarz często spogląda się podczas dnia, dzięki czemu automatycznie można spojrzeć na nazwę firmy.
Kalendarz w formie książkowej to bardziej spersonalizowany podarunek. Zazwyczaj korzysta z niego jedna osoba, zapisując najważniejsze rzeczy do zrobienia podczas dnia. Takim kalendarzem najczęściej obdarowywani są najbardziej istotni partnerzy biznesowi bądź klienci.
Dzięki temu można wzmocnić dotychczasową współpracę, dlatego warto inwestować w taką formę reklamy.